Gravid eller???

2010-04-22, 17:55:38 / Kategori: Hemligheter


Det jag kommer säga nu blir lite "en favorit i repris"..jag skrev dte för många månader sen men jag ahr ju fått så många nya fina läsare nu :)
när jag ändå är inne på humor dom senaste dagarna passar detta in väldigt mycket!

Ibland kan jag undra om jag är i rätt kropp? liksom jag har egenskaper som skrämmer mig lite men är ganska komisk ^^
Mina vänner vet väl om att jag kan göra detta. Men det jag inte fattar hur jag kan göra så?
Jag pratar självklart om mina bröst och min mage...haha xD

tänkte visa lite bilder som jag har tagit som kanske får er att häpna?




Jaa ni ser? mina bröst är liksom helt platta i vanliga fall! men endå så kan jag trycka upp dom så det ser ut som jag har riktiga tjejbröst ^^
sen så min mage då?? man kan tro att jag är gravid i fjärde månaden eller nåå..den är precis som brösten platta i vanliga fall men kan blåsa upp dom ordentligt.
kanske borde jag sätta på mig tjejkläder och en riktig push-up BH så blir nog mig själv?

haha nejdå x) jag visar bara det i IRL för mina närmaste bara ;)

.

Anonym

kallas chipstuttar och bukfett^^

haha men du måste fråga.. hehe är du seriös med din blogg?



2010-04-22, 19:50:18

Martin"tolvan"

Nej jag äter typ aldrig fet mat ;O måste vara överskott av skinn??

Jag gillar att bjuda på mig själv och få andra att skratta åt mig !



2010-04-22, 20:02:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk