Goder Morgen

2010-04-24, 12:48:46 / Kategori: Tolvans Vardag
Idag kunde man vakna med ett stort leende på läpparna. Direkt när man kollade ut strålar solen och då flyger man upp ur sängen.
så snart ska jag dra ut till kompisar för jag kan inte sitta här och dega hela dagen.
men sen ikväll tror jag vi får besök att mosters familj  :)
ska man kanske ta lite fina naturbilder när man är ute eller vad tycker ni? haha jag vet vad ni tycker... Ni vill bara se konstiga bilder och sånt. men det får ni se alldeles snart och jag måste komma på någon kändis jag kan imitera + att jag ska planera mitt program om det ska bli en film eller serie?? hmm....

Aja vi höres seners


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk