Gästbloggning: bögen här!

2010-04-21, 21:57:46 / Kategori: Intervjuer / Gästbloggare

Hola bitches. Jag vet att alla ni som läser hans blogg vet vem jag är, fetlänk till mig själv HÄR. Morgan Wahlund, låter det bekant? (;  Vet att typ 90% av alla hatar mig, men det ska det bli ändring på nu! Jag är faktiskt en snäll människa, bara det att man gör vad som helst för lite uppmärksamhet, and I got it!

Förut så provocerade jag i min blogg och anledningen till att jag slutade är för att jag inte vill vara som Kissie. Så frågan på om Kissie är min idol så är svaret nej, har aldrig tyckt om människan. Men det är uppenbart att man tjänar på läsare om man provocerar, men jag kan vana er som har en blogg och inte vet vad ni ska blogga om att om ni vill provocera så ska ni vara försiktig. Man kan bli polisanmäld (som jag nästan har blivit av Amir, gaybloggaren). Jag har även polisanmält en viss bloggare vid namn Blondaa, vet att Martin tycker om hans blogg så ska inte skriva något elakt om honom, HEHE. Ni kanske vet att jag och Martin går i paralellklass, känner inte honom alls men han verkar vara en snäll kille.


Klicka på bilden för att komma till min blogg.

Alla bloggare har mer eller mindre haters, läsare som inte tycker om personen som bloggar. Med tanke på att Martin (och jag) har en ovanlig sexuell läggning i Gävle/att vi gillar killar både två så är det förmodligen större risk att vi har mer haters än någon annan bloggare har. Och till er vill jag säga att ni kan fuck yourself. Ni är bara avundsjuka på oss och ni har ingen aning om hur svårt det är att blogga! Man gör det för eran skull, om ni stör er på något så kan ni sluta att läsa bloggen.


Frida

Så jävla bra sagt !



2010-04-21, 22:46:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk