Friday

2010-04-16, 16:42:17 / Kategori: Videoklipp
Jag kan verkligen inte säga att det känns som fredag. men jag ska inte klaga :)
skoldagen har varit ganska lugn...fick VG på provet om matspjälkningsorganen (Magen,Tarmarna,levern).
annars har det inte hänt så mycket mer?
men idag kommer tove från uppsala hit så då ska jag vara med henne och gänget! har ingen aning vad vi ska göra? kanske festa? who know ;)
Längtar mest till sista april men jag kan inte avgöra om jag ska stanna och festa här eller dra till gävle.
Har ni bestämdt vad in ska göra sista april? kanske ni vill festa med mig ^^


Maja under omvårdnad..


tove skojjar med emmas hår ^^


HAHAHAHA jag filmade när klassen dansade jenka. synd bara att jag inte fick med början då nätan alla dansade xD


.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk