Dit ska jag!

2010-04-13, 14:15:54 / Kategori: Naturbilder



Visst ser bilden jätte härlig ut? den kommer faktisk från sverige. Bilden är tagen från Sareks nationalpark..tror det är sveriges vackraste ställe och dit kommer jag åka en dag! skulle vara underbart och vandra runt och njuta av den härliga utsikten =)
men just nu får jag nöja mig med naturen jag har runt omkring mig här....
ska försöka ta mig ut och få lite solsken och friskluft så kanske jag mår lite bättre.

Bye Bye!


.


Angelica

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Just nu finns även dagens fråga att svara på :D

Kika in!



2010-04-13, 18:13:14 URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Chui ♥ Live Life Large!

Åhh, så vackert, Kul att hitta lite fler personer som älskar naturen lika mkt som jag gör! :D

vad brukar du göra ute i naturen annars?

/Chui ♥



2010-04-14, 00:42:42 URL: http://chui.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk