3 dagar kvar!!

2010-04-27, 20:56:52 / Kategori: Tolvans Vardag

Ååh vad jag längtar till sista april, ska bli hur kul som hellst!
Ska festa som aldrig förut med en massa folk och jag blir glad om jag överlever...haha nejdå.
Jag har ju som vana att alltid filma när jag är full så säkerligen kommer någon film upp om den inte är allt för privat eller pinsam. Men jag kom på att på fredag när jag kommer hem så har jag bara tio minuter på mig innan jag ska bort igen??? hur fan ska jag hinna fixa mig och blogga under den tiden...aja jag får väl komma försent till familjen muhr som jag är bjuden till :)
men jag ska tillbaka hem en stund och fixa mig innan jag drar till stan så då kanske det blir lite mer bloggning....usch har lite ångest över hur jag ska se ut?? känns som hur mycket man än fixar sig kommer man se förjävlig ut under festen!
Skulle inte chocka mig om jag yrar runt på stan och drygar med en massa folk?


.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk