Veckans sak du inte visste om mig!

2009-10-16, 18:26:32 / Kategori: Hemligheter

vad ska jag prata om den här veckan då?
joo jag ska ha en lite special edition!

inte många som vet men min kropp har vart med om en del! tänkte visa dom tre största!


har vart med om en bröst förstoring som fortfarande finns kvar! klasskamraterna har kanske märkt att jag har jämnt tröjan på aldrig t-shirt..jaa nu förstår ni vrf!

bilden är inte tagen idag så ni vet bara för att jag har på mig samma tröja! om ni vid halsen vid tröjan så ser ni lite av den gula t-shirten jag har under...jag hade ingen t-shirt på mig idag så ni vet!!


var med om en läppförstoring som  ni ser på första bilden fast den tog jag ut strax därefter! så nu har jag lite kvar som ni ser på andra bilden!

var gravid men tog bort barnet! inget jag vill gå in å detalj...
ni sr ju även att jag hade t-shirt på den här bilden med så ni vet att det inte är tagen från idag... fast om det hade vart det så hade ni märkt av bulle på magen x)

japp  nu vet ni det!!
hope you enjoy it!

Morgan Wahlund

Hahaha



2009-10-16, 18:44:23 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Majsan <3

Hahhaha det va skit kul Martin :D Jag todde verkligen på det första hahah :P



2009-10-16, 23:01:56

Martin

haha xD



2009-10-16, 23:19:12 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk