Sex ^^

2009-10-28, 17:22:17 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjana !!! 

Shit min data funkar inte :( Den bara stangde av sig nar jag precis skulle ladda ett inlagg :(:(:( Mammas och pappas data funkade inte tills nu alltsa internet gick inte att starta. Sa jag kunde inte ladda nat inlagg !!! 
Pappas o mammas data har inga svenska bokstaver pa data for de kopte den i Polen sa ni far noja er utan "/

Mitt inlagg skulle handla om sex today. Jag ville skriva va sex betyder for mig. Det ar ett viktigt del av mitt liv helt enkelt :D Jag tycker det ar skont och underbart att ha sex ! Jag ar inte beroende av sex eller nat nej nej :P Jag kan leva utan det och tycker att det ar onodigt att ha sex med nagon man inte alls kanner bra. Sex ska man ha med nagon man alskar eller verkligen vill ha sex med !!! ^^ Tycker det ar bast att fa lara kanna varandras kropp och veta va partner tycker om osv hihi xD Alla stallnigar ar spannade enligt mig fast jag gillar nog att att stora over killen hahah xD Shit det lat ganska kul ^^ :P Men det finns en sak jag inte gillar i sex. Anal sex !!!! Jag tycker det ar sa dumt att ha anal sex ! Tjejer har ju ingen nyta av det...det bara killar som typ har roligt och tjejer far ibland aven lida for det kan ju gora ont !! :P Jag har ingen emot de som har anal sex men jag gillar det inte och tanker aldrig ha anal sex ^^^ tror jag hihi xD

Senare ska jag ladda mer inlagg ! Hoppas ni forstar det ni laste utan svenska bokstaver ^^ bys :*

det gar inte ladda nan bild pa den javla datan !!! -.-'
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk