seg dag som vanligt..

2009-10-15, 13:01:19 / Kategori: Skolan
det enda bra med datorkunskap är att man får sitta vid datorn!
vi har ingen sista lektion för läraren skulle bort men tjänar jag nått på det? neej!
slutar 40 minuter tidigare så jag får bara vänta längre så jag sätter mig väl med datorn en stund innan bussen...
min APU är ju snart och handledarna ska ju ringa om tiderna och så..en av klasskamraterna ska jobba på fredag kväll,lördag morgon och söndag kväll...den hade bara ledigt på torsdagar och jag hoppas att jag INTE får dom där tiderna :O
jag kommer inte ha lika mycket tid att blogga och får knappt någon fritid! usch nej never!!!
mina bussar går ju direkt inte så bra så jag kan inte börja hur tidigt som helst...shiit vill inte tänka på det nu för nu ska jag njuta av tiden jag har kvar innan det!

Morgan Wahlund

Säger ju att man inte ska bo i byerna ;)



2009-10-15, 16:08:12 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

äsch! finns faktis fördelar med det! :P



2009-10-15, 16:26:59 URL: http://martintolvan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk