pluggat+åkt rullskidor+förhandsskriving om imorn=gosh va mycket att hinna skriva!

2009-10-01, 19:14:02 / Kategori: Tolvans Vardag
har hunnit med en del den senaste tiden :P har pluggat komplikationsprov och en text som jag ska komma ihåg å redovisa om en staty? imellan det så åkte jag rullskidor för träningens och för att komma igång med hjärna för jag behöver alltid lite friskluft för då fungerar hjärnan bäst =)

tänkte även berätta att jag har tre förslag att skriva om veckans sak som du inte visste om mig så javet inte vlken jag ska ta men eftersom jag glömde förra veckan så tänkte jag ta den bästa och visa ett till roligt klipp på mig och berätta om en rolig hobby jag har ;D men mer får ni inte veta x) feel the pain!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk