ny blogg+nytt liv=?

2009-10-21, 13:38:18 / Kategori: Tolvans Vardag
har ett riktigt stort projekt på gång nu!
ingen vet vad som kommer hända men man kan säga att det kommer förändra mitt liv! min blogg kommer därefter det förändras helt och hållet!
har lärt mig en sak som jag ska utnyttja och hoppas det kommer bli bra!

nånting stort är verkligen på gång och det är ingen idé att fråga för ni får inget veta!
säger inte vem/vilka men det är någon som vet lite iallafall men den kommer inte skvallra!
tycker det är bra att ni vet det så ni är förberedda vad som kommer ske! är nervös och spänd och det är mycket i mitt huvud just nu och jag har tänkt på det både dag och natt! så nu har jag fattat mitt beslut att ändra livet helt och hållet!
är nästan säker på att det kommer få posotiv verkan på min blogg som kommer locka mer besökare =)

men mer får ni inte veta!
feel the pain!!


btw...jag kan avslöja en sak....om allt går som planerat så kommer det berättas under veckans sak du inte visste om mig på fredag v.46! kom ihåg det!

Morgan Wahlund

Jag känner ingen smärta ;)



2009-10-21, 13:53:10 URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Martin

haha kanske inte du men en del andra gillar inte att vänta :P



2009-10-21, 16:57:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk