Gulliga valpar xD ^^

2009-10-26, 11:12:12 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena :P

Sorry att jag inte ladda nån tredje inlägg igår men jag hade ingen tid :P Va lite för upptagen med att kolla på tv nere heh och orkade inte röra mitt arsle och gå upp :P Så satt jag nu och fundera va jag skulle skriva om så kom jag på vad jag drömde i natt.
Heh jag drömde om en hund faktiskt :P Att jag fick en hund och det va en stor och brun hund med mycket päls som va så mysig som en nalle :D Jag va så lycklig när jag fick veta att det va en tjej som va också gravid och hade små valpar i magen :P ^^ Jag behandlade henne (hunden) som en princessa. Hon fick sova i min säng och allt hahah ^^ Typ efte ett tag när jag kom upp och skulle bita vatten åt henne mäkte jag 5 små vapar som sög på hennes tuttar... har aldrig sett såna gulliga valpar !!! :o de var extremt söta så jag ville bara krama och pussa allihopa :P
Sen vakna jag när en av valparna kissa på mig heh -.-'
Heh ibland brukar jag ha såna dumma drömmar. :P

Heh de valparna påminde mig mest om de där från drömmen. Sååå jävla söta :D
Senare ska jag lägga in en tävling hihi ^^ pussar :*

Anonym

JAAAA! ÄNTLIGEN NÅGON SOM KAN STAVA "FAKTISKT"! SNÄLLA DÖDA MARTIN OCH TA ÖVER BLOGGEN!



2009-10-26, 18:19:58

Linda

shiit de är gulliga :O



2009-11-03, 11:31:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk