Funnit min gästbloggare!

2009-10-23, 16:55:14 / Kategori: Tolvans Vardag
vem kommer nu vara min gäst bloggare då? inte morgan!
utan det kommer bli maja från min klass =D

ni kanske känner igen henne sen tidigare bilder och jag har lärt upp henne hur hon ska göra och så!
ha bara inte för mycket krav för hon är ingen erfaren bloggare...
hon kommer blogga om sin vardag,pojkvän och sex å sånt :P
ni kommer väl ihåg tidigare när jag ville ha förslag om vad jag skulle skriva om och det sa ni att jag skulle skriva mer om sex och samlevnad!
jaa nu kommer hon göra det för själv har man fått höra en del snuskiga detaljer om hon och hennes pojkvän och hon har inget att dölja för er med så ni komemr få höra en del ;)
aja hoppas ni är nöjd och jag vill att ni ska kommentera förslag vad hon kan skriva om dom senaste veckorna för det är inte det lättaste att skriva mycket under varje dag!
så gör mig bara en tjänst
-var snäll mot henne och ge mycket förslag! allt jag begär =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk