bort med ena frågan!

2009-10-06, 17:50:37 / Kategori: Tolvans Vardag
nu börjar det igen -.-' nästan alltid ska det vara någon oseriös och spamma mina frågor med samma svar? men med nya fuktion som jag inte tänker avslöja så kan jag minsann se vart den losern kommer ifrån!
så fort jag har en fråga med någon dåligt svar så ska den spamma den med det dåliga svaret! innan lunchen hade inte många svarat på frågan eftersom jag lag ut den innan jag slutade skolan och nu efter maten typ 45 efter jag hade kollat och bara 1 person hade gått in imellan så hade den svarat samma svar flera gånger! men jag kan ändra så man inte kan göra så ;) ligger ett steg före dig!
hihi lite kul med små bråk för det får en på bättre humör för det stärker min självkänsla att veta att jag är mycket bättre än vem den dära andra kan vara? eller hur?
men jag har lärt mig nu att när jag lägger ut mina frågor framöver så ska jag göra så man kan rösta bara 1 gång per dag så då blir det inget spam!
ska vi slå vad att den kommer slå till igen med nån dryg kommentar elelr rent av kommer kommentera det här inlägget eftersom den inte har ett bättre liv? =D
Hope You Enjoy It!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk