3 första kommentarer !! Yeah ! :D:D

2009-10-24, 20:53:22 / Kategori: Tolvans Vardag
Tja !

Martian kommer fan va stolt över mig jag fick tre kommentarer som inte va dåliga :D Yeeeah ! xD

Hihi vilken dag ! Satt hemma hela dan och kollade på filmer på data så att mitt arsle gör skit ont nu "/
Men det va lite värd det för jag kolla på bra filmer och kom på många nya ideer till bloggen :D
Hmm fundera nyss på om jag ska kanske röra lite på mig och gå ut men....näää stannar hemma och kollar
på en till film istället ^^
Gillar och hatar att sitta hemma :P Heh det kan va kul att bara sitta hemma,fisa,slappna av meen jag märkte
att jag hela tiden äter när jag är hemma. Hela tiden :o Gå ner till köket hämtar nåt och upp till mitt rum...
få iaf lite motion på väg ner och upp hahaha :P
Fick en kommentar som någon skrev att jag va bättre än Martin haha :P Tack så mkt men det är jag nog inte ;)^^

Nuuuu kommer första tips för bättre sexliv !!!

CHOKLAD ÖKAR SEXLUSTEN ! Ta en bit en stund innan och njut !!!  ( it works ^^ )





hihi ladda en naturbild som jag faktiskt tog själv för ungefär 6 månader sen :P ^^

greger

Oj då kommer det gå åt mkt choklad för dig :o



2009-10-24, 22:48:15 URL: http://bajs.majs



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk