vissa fattar inte bara

2009-12-18, 13:18:08 / Kategori: Tolvans Vardag


svar: om han hade vart uppmärksam så hade inte behövt skämt ut sig sådär?
jag sa att det är på måndag allt börjar så jag har inte tjänat ett öre?
och jag har ingen aning vad gagadaily är? eftersom den har 20,000 per dag så måste den ha 140,000 i veckan och jags er inte dne sidan på nån lista? men är den en utlänsk sida så kanske den får mer betalt för reklamen.
och du har inte sett mina meddelanden som jag har fått så du kan inte säga hur mycket jag komemr tjäna?
och det där med pay-per-click? bubbleroom kommer inte betala mig så utan det är en tjänst som dom kommer starta upp senare så försök inte lura dig själv ;)
och javet inte hur man ändra så man får bort blogg.se för så knodd är inte jag!
och nej? jag tänker inte använda mina föräldras kort och jag tänker inte änns fråga för jag är inte fattig som du säkert är ;S jag har faktis ett eget kort som jag kan använda!
men jag tänker inte avslöja allt i bloggen för det har gjort för kompisarna bara.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk