tar det mer seriöst sen!

2009-12-04, 18:48:03 / Kategori: Tolvans Vardag
vissa har kanske märkt att min blogg börjar sjunka...den började göra det nu när jag böjade jobba
förstår att det blir mindre nu när jag inte har tid å så.. försöker så gott jag kan!

men jag har bestämt mig för att ta en bloggpause!
för jag ska slippa få panik när jag jobbar och inte stressa med att hinna med en massa när jag komemr hem...så den 17 december (tror jag) kommer jag starta upp den igen för då slutar jag jobba ochdå är det snart jullov och då ska vi ha en omstart!
kanske är klar med den nya designen då för jag ahr inte börjat med den än men nu får jag ju tid för det?

aja tror ni klarar er utan min blogg ett tag men om ni vill veta vad jag gör så finns jag alltid på bdb ;)

heter: chrystalwhite
så bara att bli vän med mig =D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk