olalala

2009-12-03, 21:38:09 / Kategori: Tolvans Vardag
kom hem sent idag för jobbade kväll...skönt med många röster på tävlingen och den komemr avslutas imorn så passa på att rösta nu när ni har chansen!
kul dag som vanligt och det var nått roligt som jag skulle skriva upp här men glömde bort det x)
när jag kom till jobbet idag så såg jag en person som var där...stannade nästan upp och stirrade med hakan nere vid knänet! han var så j*vla snygg!! shiet riktig dreggel varning ;O
tog fram mina tolvan power och gick fram och små pratade lite...fick reda på lite smått och gått och han komemr vara där varje torsdag =D han är där för att roa gamlingarna och spela spel med dom å sånt som inte vi undersköterskor hinner med med..
hoppas han inte läser min blogg för jag har ju en hel del gävlebor som läser min blogg och många från polhem där han går sista året på fast jag säger inte vilket program ;)
tog även en smygbild på han..opps x)

får kanske inte visa ansiktet för han så jag täckte över det!

hare bra..för det ja



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk