julmys

2009-12-20, 16:07:57 / Kategori: Tolvans Vardag
bara 4 dagar kvar till jul, hur bra är inte det då?
har åkt skidor idag igen och det var bra att det snöade mycket för då kan jag åka på vägarna vilket är skönast och roligast. hoppas på att jag ska börja i nått skidlag så jag kan ta min skidtalang till en högra nivå!
tycker det är väldigt mysigt nu när det fort blir mörkt å alla lampor och ljus tänds..då får man den härliga känslan av vinter och jul.

sen har jag hittat på en fin design som jag ska fixa in efter jul för jag måste ju ha kvar juldesignen när det snart är jul?
den nya designen ska göra det lite lättare i bloggen och inte lika sluddrigt..

härlig mysbild :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk