det angår inte er!

2009-12-22, 22:07:24 / Kategori: Tolvans Vardag
jag fattar inte varför ni som försöker "försvara" morgan, lägger er i? jag och morgan kan diskutera det här utan eran försök för ni tror att en diss räcker? och ni som försöker få ner min blogg? ingen ide för jag tar inte åt mig eller lyssnar på små töntar, utan jag går min egen väg och jag har det perfekt som det är så YOU CAN'T CHANGE ME! men ni kan ju alltid försöka x)

och jag och morgan har faktis pratat å jag fick höra att han inte har sagt nått av det jag fick höra? men jag vet inte hur jag ska tro...
och sen så vet ni inte allt helelr för ni vet inte vad som har sagts heller?

så sluta upp nu och beté er liten mognare än vad ni är! ;)

hare bra, för det har ja

......

ehm... get a pair of balls dude...



2009-12-22, 22:25:23

en bra vän! <3

det är bra att du står för vad du tycker! morgan är bara en unge som är desperat efter besökare och han kommer bara ångra sig i framtiden för att han blir så hatad av dom flesta!

fortsätt som du gör och bry dig inte ett skit om vad dom andra tycker eller säger!!! <3



2009-12-22, 23:17:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk