Nattliga tankar

2017-05-28, 23:21:31 / Kategori: Tolvans Vardag

Hallå! Nu är äntligen min jobbhelg över och jag kan pusta ut. Som vanligt är jag slut som människa, standard när man jobbar intensivt och det är tungt psykiskt/fysiskt på min arbetsplats. 

Samtalet med chefen i fredags gick inge vidare, försökte förhandla utan resultat och motivationen försvinner mer för varje dag.
Trivs inte på jobbet och trivs inte att vara singel, ensam och oälskad. Blir helt slut av att älta allt och tycka synd om mig själv.

Kampen mot hjärnspökena fortsätter och inte det lättaste att få till nått hållbart kunna fokusera på det viktiga i livet.

Hann med att sola lite på dagen innan jag började mitt eftermiddags pass, solen glr under för kropp och själ!

Fick iallafall ett roligt mejl från Stockholm och det ger en liten ljusglimt i vardagen.
Nu ska jag försöka sova, är ledig en hel dag sen väntas en ny arbetsvecka igen...
Ser fram emot att träffa släkten i helgen och fira morfar 80 år! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk