Kvällstankar

2017-05-22, 22:26:11 / Kategori: Tolvans Vardag

Jahapp då var man tillbaka här igen, lämna ut sig själv och släppa in er kära läsare i mitt liv. Mycket som har hänt under åren sen senast jag var aktiv, kommer inte ha tid att lägga ner lika mycket energi som förr men ska göra mitt bästa. Lite ringrostig än ;)


Har jobbat kvällspass idag på Humana, i Gävle för er som inte vet. Har fast anställning som Undersköterska.
Sliten och tömd på all energi som vanligt när man kommer hem. Otacksamt och lågavlönad, svårt att hitta motivationen och viljan att stanna kvar. 
Planerar för fullt inför en nystart i livet och kommer skriva om detta senare, dags för en helomvändning. 

Måste komma igång och damma av kameran, än har inte mitt fula nylle gjort sitt med bilder och videos! ;D
Bjuder på en gammal goding från Småstjärnorna i Gårdskär när jag uppträdde som After Dark




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk