Naken arbete

2017-06-16, 22:11:44 / Kategori: Tolvans Vardag

Klockan är tio och försöker leta på den där John Blund som är känd för att få folk att sova, haft svårt att komma till ro och känna mig trött. Behöver intellektuell stimulans känner jag, utmana hjärnan. Suget att plugga finns men vadå för nått???


Inte gjort mycket idag utöver arbete och vart hundvakt. 
Väl på väg till jobbet öppnade himlen sig nå frukstansvärt och paraply hade jag inget. Sprang som en dåre till jobbet medans folk stog längs byggnaderna och försökte hålla sig torr och blev lika chockad som jag över vädret.
Blev dygnsur från topp till tå och fick låna torkskåpet på avdelningen, problemet var att även underkläderna blev blöt och måste torkas. Kan säga er att det inte var en hit att ha på sig arbetskläder och vara naken under!!! (O_O)
Aja lufta ska vara bra sägs det ;)

Har ingen bild på en blöt Tolvan men därimot en torr en 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk