Jobberbjudande & Kvalitéts tid

2017-06-29, 21:56:48 / Kategori: Tolvans Vardag

Nu lider sista lediga dagen för mig denna vecka mot sitt slut, väntas arbete under helgen och sista rycket innan semestern!

Haft det skönt och bra lediga dagar, igår ringde dom från Norge och erbjöd mig jobb men fick tyvärr tacka nej då det var med start nästa vecka och med så kort varsel kan jag inte dra dit. Även tidigt imorse blev jag väckt av ett samtal från Norge men hjärnan var för efterbliven och jag hann inte svara innan jag förstod att det inte var larmet som gick haha xD

Har hjälp en god vän och kollega att fixa med tillstånd till Norge så vi kan göra resan ihop om det är möjligt, vart många svängar till jobbet och ner på stan för att få ordning. Dock har vi haft oflyt med allt men imorn gör vi sista rycket och skickar in ansökan.
Hann med en lunch med kompisen på Italienska marknaden och åt mycket god mat! Idag fick det bli thailändsk ihop med vännerna i Stigslund och få kvalitéts tid ihop, behöver snacka lite skit och bara umgås utan att det ska vara omständigt. Stänger in mig så mycket hemma när jag inte jobbar så behöver komma iväg och träffa folk :P

Nu njuter jag av sista skvätten rödvin och lyssnar på musik, kommer jag sova gott inatt ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk