GD och Jobb

2017-06-20, 21:55:19 / Kategori: Tolvans Vardag

Ännu en dag i paradiset avklarad! Haha nejdå men idag känns allt bra och kul att få lyckokänslor i kroppen istället för allt deppande jag känt senaste månaderna :)


Dagen började med intervju hos Gefle Dagblad, fick först fotograferas ute bland folk på Brynäs. Tycker det är lite kul att få visa upp mig och fotas när andra ser på och göra dom nyfikna, en del av mitt bekräftelsebehov haha.
Sen bar det in i nått rum och diskuterade en himla massa kring mig själv och ett specifikt ämne som kommer lyftas upp senare i sommar, kan nog yttrat mig om ett och annat som lär få skit för sen. Värt det och lyfta upp orättvisor och brister i samhället kring dessa frågor.

Förra veckan blev jag intervjuad av Expressen, då fick jag verkligen öppna upp mig om en speciell resa jag gjort i livet. Artikeln är inte färdig och redo att publiceras än, måste kompletteras med saker och därav lär det inte bli nått först till hösten skulle jag tro.

Sen har vi ju min tv medverkan ni får se om några månader, så hösten blir fullspäckad med Tolvan offentligt! Riktigt spännabde och kul för min egna din, kan egot lugna sig lite ;D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk