Ett steg närmare Norge!

2017-06-26, 21:41:04 / Kategori: Tolvans Vardag

Som jag skrev tidigare fick jag ett väldigt trevligt och överraskande telefonsamtal från Norge i Torsdags, så glad att jag fått tillstånd nu att jobba som undersköterska!

Äntligen kan planeringen börja och jag har sökt massvis med jobb, vi får se om jag hinner komma iväg innan årsskiftet. Vill inte ta vilket jobb som helst, känner ingen panik att det måste ske så fort som möjligt. 
Har upp till 3 månaders uppsägningstid på nuvarande jobb och en lägenhet som jag isåfall lär hyra ut i andra hand, frågan är till vem???
Bilen kommer säljas och gå till handpenning och uppstartskostnader. När jag väl fått jobb måste jag söka efter Norsk personnummer och skatteskort. Men bostad och resa får jag betalt som tur är, kam vara skönt innan man blir självständig.

Mycket som ska fixas och det är långt kvar tills jag är på plats men nu börjar de roliga! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk