Dissad

2017-06-07, 21:27:52 / Kategori: Tolvans Vardag

God kväll kära läsare! Lill lördag igen och inget spännande har hänt i mitt liv som vanligt haha.

Igår jobbade jag kvällspass och idag dagpass, det bröt aldrig ut någon förkylning tack och lov!
Längtar till fredag när jag får göra helg och dra ut till Gårdskär för att fira pappen och umgås med familj/släkt :)

Annars i livet då? Joo ni som följt mig eller känner mig vet att jag inte är känd för att ha tur i kärlek, och oturen har fortsatt även denna vecka. Hörde av mig till kille som jag är intresserad av och har träffat förr, frågade om han ville ses. Fick varken ja/nej till svar och efter det har han dissat att svara mig.
Aja bara gå vidare så jag kom kontakt med en annan kille och bestämde träff till ikväll, duschade och gjorde mig fräsch. Hörde av mig när jag var klar som planerat men även han dissade att svara och ångrade väl sig...

Inte lätt att hålla självförtroende uppe när jag gång på gång på gång blir avvisad av de jag är intresserade av. Hjärnspökena livnär sig på detta och inte lätt att hålla dom i schack :/

Lyssna på lite musik nu och ladda om för ännu en dag på jobbet imorn kväll.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk