Dissad x3

2017-06-27, 22:42:27 / Kategori: Tolvans Vardag

Självförtroendet dalar som vanligt, svårt att hålla det uppe. Enda som går uppåt är vikten vilket känns hemskt, önskar jag kunde äta som en normal person utan att gå upp i vikt...


Inte är jag känd för att ha tur i kärlek, nämnt tidigare att det inte gått så bra. Kan inte påstå att jag har mer flyt nu heller.
Skulle träffat en snygg militärkille från Norrland som hade vägarna förbi Gävle, väldigt trevlig men när det kom till kritan hörde jag. 
Pratade med en från Sandviken och försökt stämt träff men även där får jag inget svar så fort det blir seriöst.
Till sist gjorde jag ett nytt försök att bestämma träff med en jag blev dissad av senast. Poff säger det bara så hör man inget av människan på länge och inget hinner bestämmas...

Norge lockar allt mer och det känns som karriären är det jag får satsa på fast kärlek är det jag önskar mest av allt. För många låtee detta töntigt och oattraktivt, men kan inte hjälpa när jag aldrig varit kär. Endast utvecklat känslor för en person och det gick rätt åt helvete som allt annat. 
Har en tendens att skrämma bort alla haha :P

Enda hoppet är Plan B och det får jag se under sommaren om den kan sättas i verk, inte jag tyvärr som har makten över den ;)

Sov gott alla läsare, Peace out!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk