2 misslyckande & 1 framgång

2017-06-19, 20:44:04 / Kategori: Tolvans Vardag

Måndag och ny vecka, kan inte förstå att midsommar är redan nu på Fredag???

Sommaren är igång för fullt och tiden rinner iväg. Har bara 3 arbetspass denna vecka Tis-Tors, äntligen hade jag tur med schemat under högtid och var ledig!

Natten till idag fick jag herrbesök men det var absolut inget att skryta om, värdelöst på alla fronter och missförstånd på båda sidor. Vart kortvarigt och avbröts snabbt...
Sen hade jag bestämt träff med en kille idag under eftermiddagen, en riktig snygg lammkött ;)
Men som vanligt är min tur på den fronten lika med noll och jag blev dissad och träffen avblåst, väntar än på förklaring...

Efter regn kommer alltid solsken och det gäller även idag, blev kontaktad av en journalist från Gefle Dagblad och jag ska till redaktionen imorn kl 09 på intervju. Som jag skrev tidigare blev jag intervjuad av Expressen förra veckan.
Har pratat och öppnat upp mig om två olika tabu belagda ämnen. Ni får vänta och se vad det gäller, tyvärr lär inget publiceras än på några månader av olika anledningar.
Men känns superkul och få lite uppmärksamhet när jag har bristvara på det här hemma haha ;D

Ha de gött kära vänner och ovänner!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk