Vettefan

2017-07-29, 14:44:24 / Kategori: Tolvans Vardag

Javet javet, inget livstecken här på många dagar!

Mitt liv är inte tillräckligt spännande för att jag ska kunna skriva varje dag, fick en intensiv start på arbete med jobb 6 av 7 dagar.
Enda roliga som hänt är Gårdskärsnatta i Onsdags och fått träffat massa folk, kul när det händer saker i byn och få festa med folk i alla åldrar :)
Hade lagt upp en plan med drickande då jag skulle jobba sen kl 14 på Torsdagen, men den fallera tidigt på plats då jag blev bjuden mycket vin/öl under kvällen. Vi förfestade först hos mina föräldrar för dom var bortresta. Sen åkte vi till Slåttervallen och kikade på massa uppträdanden och mingla runt från 20-01. Lyckades smuggla in lite sprit (inte för att jag behövde de), ölen som jag fick i mig måste vara nått av det äckligaste jag druckit på länge!

Sen av speciell obekväm anledning strax innan stängning drog jag hem på cykeln, och dumt var väl de när jag är packad. Tog inte många meter tills jag hade kraschat i diket haha xD
Skrapa upp ansiktet, axeln, armbågen, höften och knät...
Sen väl hemma lyckades jag använda extranyckeln, ta in nyckeln och låsa dörren. Så senare när syrran skulle hem, tror ni hon kom in? Nej! Stackarn bankade på dörren men jag sov så gott haha
Slutade att hon fick övernatta på annat håll.

Annars flyter vardagen på, inväntar datum till jag får sluta på jobbet och jobbförfrågningar. Lägenheten har jag inte hittat en hyresgäst till än. Längtar till nystarten och få komma iväg, så trött på min vardag och inte komma nånstans i livet...

Idag har jag varit ute i Gårdskär, lyckades få några soltimmar. Bjudit familjen på räksoppa och så har jag och mamma blivit firade. Ikväll väntas festligheter med vännerna :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk