Vacation

2017-07-05, 21:02:52 / Kategori: Tolvans Vardag

Njuter för fulla muggar av semestern och vilat upp mig dom här dagarna i Gårdskär. I måndags var det regn och åska så det fick bli en vilo dag, inget mer att göra åt det.

Igår slapp vi regn och jag passade på att gå långpromenad runt skogarna här, lite läskigt för man höll ett konstant öga öppet för björn och bulgarier som kunde lura mitt ute i ingenstans där det aldrig är rörelser. Men det gick bra och jag landade på ca 14km och benen var möra resten av kvällen.

Idag fick jag äntligen lite sommarfeeling och det bjöds på solsken så jag hann sola över 3 timmar, blev en premiärtur ut på havet sen på eftermiddagen och avslutades med fika tillsammans med mormor och morfar. Detta är kvalitéts tid för mig och då mår jag bra!
Åt god middag hemma och njöt av ett glas rödvin, efter det gick vi till familjen Muhr och reste upp party tältet inför måndagens 60 års firande :)

Imorn väntas personalfest hos mig och vädret verkar bli strålande! :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk