Semester!

2017-07-03, 12:34:43 / Kategori: Tolvans Vardag

Finally! Nu har första semesterdagen börjat och det ska bli så skönt att få koppla av i 18 dagar :D

Helgen bestod av jobb jobb jobb, men igår så fort jag hade slutat jobba drog jag direkt ut till Karlholm. Fick samtal tidigare under dagen och en rolig inbjudan som man inte kunde motstå. Supertrevligt att umgås med syrran och värdparet familjen Muhr/Carlsson! Öppnade en fin flaska vitt som jag köpte i Sydafrika och njöt massor av samtidigt som vi badade bubbelpool. Sen kl 01 var flaskan tom och det blev tack å godnatt, övernattade i deras mysiga källare.
Sen imorse fick jag mysa med vackraste Cornelia som jag är gudfar åt, nu luktar jag sån där härlig bebisdoft haha.

Åkte hem till Gårdskär under förmiddagen och nu myser jag med hunden och kikar på blixt och dunder för fulla muggar, hunden hatar men jag tycker det är roligt med lite fart på himlen ;P
Vi får se vad dom här dagarna har att erbjuda innan Torsdagens festande men kollegorna.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk