Party

2017-07-16, 23:07:16 / Kategori: Tolvans Vardag

Myser i sängen nu och blickar tillbaka på semestern, haft det så grymt kul och händelserikt. Än har jag några dagar kvar innan jag är tillbaka på jobbet på fredag. Känner att jag stängt av mig mentalt nu och vill inte återgå till arbetet, bra less på allt och min längtan för en nystart och utmaningar i livet blir allt mer lockande!


Igår var jag bjuden på inflyttningsfest hos Emma och hade det supertrevlig med härliga människor, körde roliga party lekar som shots roulette och förfestspelet. Senare drog vi ut på krogen, bra stämning och mycket folk överallt ute. Skönare nu när allt är öppet längre på natten och behöver känna stress. Var dum och rökte en cigarr lite grann, skitäckligt men tog inge halsbloss utan ville vara lite cool på bild bara.
Hade manligt besök ett tag hemma hos mig och jag kom inte i sängs först kl 05:30 haha xD

Så nu är jag nöjd och belåten och överlever ett tag till ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk