12/7-17

2017-07-12, 16:22:02 / Kategori: Tolvans Vardag

Mitt i veckan och vädret är halvdant, perfekt att uträtta ärenden och det fick en bli en sväng till Valbo. Köpte en fin vit/blå bladig skjorta från Cassels och några krukor från Owes, även en rulle silvertejpt haha.

Unnade mig Max till lunch, perfekt när syrran jobbar ju :P

Fått jobbetbjudande i Norge, i Trondheim dit jag hemskt gärna vill till. Men tyvärr med start nästa vecka...
Väntar än på det rätta erbjudandet innan jag kan lämna allt :)

Imorn väntas Birka kryssning med massa människor, ska bli roligt att få åka iväg. Älskar att åka båt och ha allt på ett och samma ställe! 
Sover kvar på båten så är otillgänglig tills Fredagen.

Inget planerat för ikväll, är rastlös och måste stimuleras annars blir det kaos inatt igen. Gårdagen viladejag bara och som straff somnade jag inte först kl 03. Gick upp kl 08 så gissa om jag var mör!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk