Välkommen till min nya blogg!

2013-05-27, 02:16:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu är jag tillbaka efter flera dagars paus pga av rustning av bloggen. Som ni ser är allt helt annorlunda och den nya designen är snart som den ska vara, krävs bara lite finputsning nu som jag ska ta tag i senare. Har fixat med denna design i flera timmar för att få till allt rätt, vilket inte var lätt ska ni veta!
 
Ett stort problem som jag haft länge är att en viss kod som finns med här gör så att många dator varnar för virus och kan ej besöka vissa dela av bloggen. Lyckades få bort den delvis, så nu kan alla kommentera igen utan att bli varnad och iväg skickad. Men om ni ska besöka äldre inlägg eller klickar på en av kategorierna så finns den fortfarande kvar där, och tar jag bort koden så försvinner ALLT.....suck -.-
Har mejlat om hjälp så hoppas jag kan få bort den på nått sätt utan att förstöra allt...
 
Hoppas ni gillar designen annars :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk