Slut efter jobbpass

2013-05-29, 21:52:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Fick rycka in jobba idag 14-20:30, var inte så stressigt jobbpass men blev ändå helt slut när jag kom hem. Ska bli skönt och få sova sen för imorgon ska jag träffa Frida och väldigt saknade Anisa som jag inte träffat på snart ett år. Så sjukt när man är jättetajt i skolan och så fort man slutar tappar man kontakten :/
Blev så nu för hon flyttade ner till Stockholm. Synd bara att Zena jobbade, då hade vi gänget blivit komplett precis som förr i tiden då allt var underbart!!

Se har jag en fredag och så fram emot då jag ska festa (Och inte bli stupfull som sist), sen helgen med födelsedagsfirande :)

Frida, Anisa, Zena och jag ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk