Ska träffa en modell agentur i Stockholm!

2013-05-17, 17:52:10 / Kategori: Tolvans Vardag
Under de fyra månaderna jag tagit paus från bloggen så har det hänt lite sen dess. Först så har jag vart utrikes, till USA i 3 veckor. Först New york och sedan Miami, en resa man aldrig kommer glömma (Kommer visa lite bilder så ni får se det jag såg), sedan så har jag fått sommarjobb som undersköterska på ett äldreboende, men det blir bara halva sommaren. Sedan så har jag sökt mig till andra jobb inom modellande och Tv-branchen.
Blev uppringd av en modell agentur i Stockholm att dom hade sett mina bilder och fann mig intressant så de vill träffa mig, de flesta modellerna som finns idag i Sverige är klassiska tråkiga vältränade män, som gör reklam för nått klädbutik. Passar det mig? Nej! Visst skulle det vara kul att testa sånt, men jag söker mig mer efter nått galet och konstnärligt. Så frågan är om jag kommer finna någon agentur som är villig att ge mig dom möjligheterna?
 
Hoppas hoppas hoppas!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk