Man mår tydligen inte som man förtjänar

2013-05-18, 18:25:24 / Kategori: Tolvans Vardag
Igår så festade jag på med två kompisar, men vi bowlade först och då hade jag med mig sprit som jag drack i smyg vilken jag drack upp snabbt. Jag vann bowlingen, så ni vet ;)
Sedan drog vi oss vidare till Interpool och där fortsatte drickande, vilket jag ångrar för sen när vi gick till Slick så gick det utför. Kände att jag hade druckit för mycket så gick till toan i förhoppning att kunna spy, men det gick inte och inte kan jag stoppa ner fingrarna i halsen heller så jag satt mig på golvet och blev irriterad på mig själv. Sedan kom mina kompisar (båda är tjejer) in på herr toan och hämtade och tog mig ut så jag fick luft. Blev piggare då men beslutade att jag vill hem, men istället så var syrran snäll och hämtade mig. Tycker synd om alla som fick ta hand om mig, jag som skämde ut mig och sprang runt och ramla och skratta hahaha

Så man kan tycka att jag borde vara riktigt bakis idag? Nepp, så är inte fallet. Är pigg och fräsch och är redo för Eurovision med kompisarna (Go Ukraine!) ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk