Joggat & Gympass

2013-05-28, 22:23:35 / Kategori: Tolvans Vardag
Känns så härligt när man kommit hem efter ett kvälls pass på gymmet, och joggade innan som uppvärmning. Började 5 Maj typ så har kört på några veckor nu, försöker komma iväg varannan eller var tredje dag. Det som är svårast, att få in det som rutiner, lätt att man tappar motivationen att fortsätta...
MEN har gått upp 2 kg, så hoppas det är för att man fått muskler, för fettet ska bort och ersättas med fina muskler. Väger 82kg nu, stör mig inte ett dugg på vikten, för mitt syfte är inte att gå ner i vikt/banta. Utan jag vill få en snygg kropp och må bra, för om jag vill bli modell så går de ut på att sälja ut sin kropp och utséende.

Och det kan väl vara på tiden att jag snart finner en partner och då är det ett plus om man har snygg kropp? ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk