2010 - When it all started

2013-05-21, 23:01:54 / Kategori: Tolvans Vardag

Har sedan 3 år tillbaka tagit bilder på mig själv på ett speciellt sätt, det var då jag fick upp ögonen för modellande och fann stort intresse i det. Och som jag har övat, övat och övat genom åren, för det är som dom säger "Övning ger färdighet". Jag har lärt mig vilka vinklar som funkar, vilka uttryck man ska ge beroende vad man ska få fram, en kraftfull catwalk så jag är redo för the runway ;) Fast har aldrig visat er eller någon riktig hur min catwalk är, jag har övat otroligt mycket när ingen ser ex. när jag går på promenad i skogen. Till en början kände jag inge hopp men nu börjar jag bli nöjd, visst den är inte perfekt och jag tar mer en gärna emot kritik så jag kan utvecklas!

Men men, nog om det. Jag hoppas jag finner en agentur som vill hjälpa mig att växa som modell, då det är svårt att klara av det på egen hand när man bor i en liten by där många har det svårt att förstå vad jag sysslar med och tycker jag är knäpp som tar speciella bilder då de tycker att allt handlar om att ta snygga bilder...

Här kommer i alla fall de första bilder jag tog 2010 ;)

 

Anonym

Visa din catwalk då ;)

Svar: Haha jaa jag får väl försöka filma då :P
Martin Bejerfjord



2013-05-27, 14:38:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk