Today

2013-06-06, 01:21:06 / Kategori: Tolvans Vardag

Tjena! Tänkte dela med mig av dagens händelser och tankar för det är det ni tydligen är intresserad av haha.
Vaknade strax innan lunch som vanligt när jag inte jobbar, tog en långpromenad med ellen och hunden till våran badplats, om man nu kan kalla det så med tanke på att det blir bara värre för varje år. Allt växer igen, mindre vatten strömmar in mot stranden, bottnen består mest av dy, sanden blåser bort och stenarna kommer fram...

Vilade en stund sen och kollade efter nyttiga recept då jag och mina föräldrar ska trappa ner på kolhydraterna och tänka mer nyttigt istället! Igår fick jag stå för maten och kunde välja vad jag ville av det vi hade. Så jag slängde ihop en maträtt helt spontant som bestod av wokad broccoli, grönsaker och rotfrukter med en spicy gryta av kycklingbitar, kassler och bacon. Vart riktigt gott!!!

Och dagen fick avslutas med ett gympass, vill så jäkla gärna få en snyggare kropp om jag ska kunna lättare uppfylla min dröm som internationell supermodell. Haha det trodde ni inte va? ;)
Fick lite inspiration och tips från modelagenturen jag träffade som jag ska satsa på!

Ciao!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk