Succé i stockholm!

2013-06-03, 18:07:12 / Kategori: Tolvans Vardag

Som jag skrev tidigare skulle jag till Stockholm idag och träffa en modellagentur. Mötet med dom gick jättebra och de fann mig intressant och jag har mycket potential att utvecklas. Så de ville inte vänta med modellplåtningen utan vi körde igång på direkt efter mötet och åkte till en park och fotades där, sen till Sveriges äldsta ölbryggeri med.
Hoppas bilderna blir bra!! Men har inte skrivit på nått kontrakt än så det är inte officiellt än, snart så ;P

Och de vill inte ta det lugnt med mig utan jag fick förfrågan att medverka i en stor "maffia" plåtning med massa andra modeller, Can't wait :D

Sen efter allt drog jag mig in mot city och passade på att shoppa lite, men var så jäkla hungrig så blev bara ett kort besök i några butiker, sen gick jag till en mysig restaurang och unna mig lite gott kött ^^

https://cdn3.cdnme.se/1305168/6-3/pic_51acbe94e087c31dd72369f9.jpg" class="image">




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk