Slutkörd!

2013-06-23, 13:41:54 / Kategori: Tolvans Vardag
Pust! Äntligen hemma i soffan efter att ha avhandlat 1 av dagens 2 pass, idag är det den dagen då jag jobbar först 07:30-12:30, sen sedan 16:15-21:15.
Har inte orkat eller haft tid att blogga de senaste dagarna, jobbar bara dagpass nu och då går jag upp tidigt på morgonen, sen när jag slutat har det alltid varit nått så jag har knappt varit hemma. När jag kom hem på midsommarafton så åkte jag iväg på fest (nyktert) och var kvar där tills kroppen sa emot för sen skulle jag upp tidigt på midsommardagen, när jag slutade då på eftermiddagen åkte jag direkt till mormor och morfar för den årliga släktmiddagen.
Önskade att jag kunde få slappa idag bara men får utnyttja de timmarna jag har kvar innan jag drar iväg igen. Blir i säng tidigt ikväll för ska upp tidigt imorgon med.... MEN sen så är jag äntligen ledig på tisdag!!!
 
Ni är välkomna tillbaka på tisdag, ska försöka lägga upp alla bilder jag har från kameran och mobilen så ni inte missar nått. Ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk