När man Googlar sig själv

2013-06-28, 10:19:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Hade ganska tråkigt nyss, så jag fick idén att Googla mitt eget namn, då jag är den ENDA I VÄRLDEN med de ;)
Har väl gjort så förr men det var väldigt länge sen och då bara skummade jag genom lite, men nu tog jag mig en närmare titt på allt som fanns och hittade två saker som jag inte uppfattat tidigare:
 
Först såg jag att en hemsida lagt ut ett flertal naturbilder jag tagit för några år sedan, som tur var länkade de till mig men de kopierade även texten jag beskrev bilderna på bloggen till deras sida så det ser ut som jag skulle ha skickat in dem till dom.... Suck.
 
Sen så hittade jag en blogg där jag fanns med bland länkarna som hänvisade till min blogg, och när man håller pilen över namnet står det "Bästis".
Suck....Igen! Vem är hon och varför kallar hon mig bästis? O_o
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk