Busy busy

2013-06-08, 13:05:51 / Kategori: Tolvans Vardag

Tjena! Har vart lite upptagen de senaste dagarna så bloggande har prioriteras bort.
I onsdags var jag med familjen och mormor och morfar i Gävle åt på bryggan, det är en flytande restaurang i gavleån. Åt en riktigt god laxrätt! Och vädret var perfekt :)
På kvällarna nu har jag varit med kompisarna i ungdomsgården till efter midnatt, kollat på massa skräckisar som man inte blir rädd för ens, önskade att jag kunde vara liiite rädd i alla fall när man kollar på sånt...

Igår fortsatte vädret vara perfekt, så mot eftermiddagen tog jag med kompis iväg på fotografering, behöver ju nån som kan ta kort på en. Så ni får se bilderna antingen imorgon eller på måndag när jag har tid.

För idag blir det stor firande, pappa fyller 60 så släkten är bjuden och hela altanen är full av bord och stolar! Ska försöka ta en massa bilder som ni också får se sen :)

Ciao!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk