After earth!

2013-06-12, 23:53:11 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjäna! Har inte känt för att sitta vid datorn idag så mycket, vädret sprack upp precis lagomt tills jag käkade klart frukosten, så passade på och sola lite och bättra på brännan. Fick även foto idé som jag lyckades få till precis som jag tänkt mig, ska kika genom bilderna imorgon för nu är jag för trött för det. Kom precis hem från bion, kollade på After Earth med Linda. Den var sådär, inte lika spännande som jag hoppades på men jag gick gratis så ska inte klaga, fått ihop så mycket på biokortet så att jag kan använda de som biobiljett :)
Ska kika lite på Australias next top model, sen go to sleep.
 
Ciao!
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk