Nedläggning pga Besöksbrist

2013-07-01, 23:34:18 / Kategori: Tolvans Vardag
Orkar inte hålla på och förklarahela situationen nu, men som ni märkt de senaste året har jag bloggat till och från i perioder. Den här gången tog jag tag i bloggande rejält och lägger ner mycket energi för att skriva ner händelser, tankar och bilder. Gjorde även en helt ny design så ni läsare får uppleva nått mer nytt och modernt. Men det enda som saknar är besökare. Inte många som läser min blogg, vet inte vad jag ska göra för att få fler läsare heller. Känns ganska hopplöst nu när man försökt i flera veckor men inte fått resultat för det.
Så synd att jag tappat så jäkla många läsare som inte verkar komma tillbaka. Skulle ni palla blogga om bara 15-25 pers läser det? Den siffran hade jag i början när jag bloggade för 4 år sen, När man är van med många fler så känns det hopplöst.
 
Så därför har jag bestämt mig för att sluta blogga, och det beror inte som det gjorde tidigare då det handlade om att jag tröttnade. Nu vill jag verkligen blogga, men det är inte värt all energi som krävs när man som sagt inte får resultat för det.
 
Vi får se om jag börjar blogga i framtiden, om mitt liv skulle ha förändrats en hel del så jag har mycket att dela med mig av. Eller som jag får tillbaka många av alla gamla läsare.
 
Ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk