Länken till min efterfrågade modellblogg

2012-05-17, 10:28:00 / Kategori: Tolvan Tipsar


Ni som tänker "Vafan snackar snackar han om", läs längre ner när jag snackar om min modellkarriär så förstår ni.
Skrev ju att jag startat en modellblogg för att synas internationellt, syftet är inte att bli känd eller uppnå nått speciellt, bara att förhoppningsvis lyckas knyta några nya kontakter med agenturer eller andra modeller.

Förväntar mig inte heller att ni ska följa min blogg, för jag kommer lägga ut i stort sett samma bilder på mig själv där som här på bloggen, men föredrar ni bara modellsidan så ska jag inte tvinga bort er!
Så kika in nu ---> http://martinbejerfjord.tumblr.com/

Ni undrar säkert vad "tumblr" är för nått, det är bloggplattformen jag loggar in på (www.tumblr.com). Det var där jag kom i kontakt med modellen Lisa D´Amato så jag tänkte gå samma fotspår ;) Enkel sida och inte mycket krångel. En annan funktion som finns på min modellblogg är att man kan fråga mig saker och när jag svarar på det kommer det upp som ett inlägg.

callefille

vad har du för planer idag? :D bloglovin? :)



2012-05-17, 10:42:36 URL: http://callefilles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk