Tolvan is back on track!

2012-03-08, 17:34:54 / Kategori: Tolvans Vardag
Haha nu är äntligen den efterlängtade Tolvan tillbaka efter nästan 4 månaders uppehåll.
Varför? Jo, jag känner att jag är redo att dela med mig av mitt liv igen. På vintern har jag inte så mycket att erbjuda men nu kommer vårkänslorna fram! Dock kan jag inte påstå att vintern varit helt händelselös, jag kommer skriva ett lite längre inlägg om vad som skett under månaderna.

Många blev besvikna på att jag slutade blogga men nu är jag tillbaka, fast ni ska inte tro att jag bloggar flera gänger på dag. Gör endast det när jag känner för det och då blir det mer eller mindre beroende på humör och tid :)

BRB!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk