Svar på tal! (Humorshow?)

2012-03-17, 18:31:00 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Fråga: Varför gör inte du roliga klipp längre? :( lovar att det finns fler än jag som saknar de :P


Svar: Haha javet min blogg har blivit ganska tråkig. Tro mig, jag vill göra en massa roliga klipp. Men det blir aldrig av och javet inte vad jag ska göra. Jag har lite tankar kring att göra en show men då skulle jag vilja göra det med en till person, har ej frågat någon. Men om det skulle bli av så ska ni få se på humor ;) Annars får jag göra en egen show, Fast hoppas inte nu på för mycket.

Som sagt jag ska bli bättre!
Ingen som vill göra en humorshow med mig? Jag har redan lite planer på roligt innehåll :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk